luni, 5 mai 2014

Delirium (Delirium #1) În curs de apariţie la Editura Nemira

Asteptam de mult această serie distopică şi la noi şi acum am aflat că va apărea luna viitoare şi la noi.  Sunt aşa de fericită!

 Autor:Lauren Oliver
 Titlu original:Delirium
 Traducere de:Iris Manuela Gâtlan-Anghel
 Colectia:Nemira Junior
 ISBN:978-606-579-727-7
 Numar pagini:432
 Numar volume:1
 Format:Soft 130 x 200 mm
 Aparitie:Jun 2014

Descriere: New York Times bestseller


Se spune că leacul iubirii mă va face fericită pe veci. 
Și întotdeauna am crezut asta.
Până acum.
Acum totul s-a schimbat.
Acum aș prefera să mă infectez cu iubire fie și numai o fractiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani în minciuna.


„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu