Recenzie: Dirty Red de Tarryn Fisher (Love Me With Lies #2)

Trilogie: Love Me With Lies
Gen: Contemporary, Romance
Autor: Tarryn Fisher

Eu am citit ediția în limba spaniolă

Sinopsis

Dear Opportunist,

You thought you could take him from me, but you lost. Now, that he's mine I'll do anything to keep him. Do you doubt me? I have everything that was supposed to be yours. In case you were wondering; he doesn't ever think about you anymore. I won't let him go....ever.

Dirty Red

Leah Smith finally has everything she has ever wanted. Except she doesn't. Her marriage feels more like a loan than a lifelong commitment, and the image she has worked so hard to build is fraying before her eyes. With a new role and a past full of secrets, Leah must decide how far she is willing to go to keep what she has stolen.

Părerea mea

În acest roman protagonista este Leah Smith, soția lui Caleb Rivers, fostul iubit al Oliviei Kesper din The Opportunist, primul volum din această trilogie minunată.

Când am citit prima dată The Opportunist în 2017, unde am dat prima oară de Leah Smith, am crezut că este 95% similară Oliviei Kesper, dar în realitate între ele două este o diferență de la cer la pământ. Olivia este manipulatoare, dar sută la sută sigură pe ea, pe când cealaltă este manipulatoare, dar complet opusă în același timp. Caută iubire și atenție cu disperare, dar în același timp este și loială.

Leah, este o fată bogată, dar săracă din exterior pare că are o viață fabuloasă, dar din interior, ea este o versiune a cenușăresei oarecum, dar bogată. Este chinuită de nesiguranță, ușor de manipulat și se lasă condusă de vicii. Nu mi-a plăcut așa de mult ca prima carte. Leah, este un personaj demn de milă și ură, (slăbit emoțional), dar cumva mai mult de milă și poate că asta te face să empatizezi cu ea, cât de cât.

Ca și The Opportunist cartea este scrisă din perspectiva prezentului și a trecutului.
Este o carte necesară trilogiei, dar cele mai multe capitole din trecut mi s-au părut inutile, neinteresante și chiar dureros de plictisitoare, uneori. I-am simțit durerea lui Leah, felul cum se chinuia să respingă gândul că soțul ei este îndrăgostit de aceeași femeie de ani buni, felul cum încerca să se convingă pe sine că soțul ei o iubește. Poate mi-ar fi plăcut cartea, dacă nu mi-aș luat un spoiler major, cu ani în urmă sau dacă Olivia apărea mai mult. Atât romanul ăsta, cât și primul are mesaje importante.
The Opportunist ne învață că trebuie să profităm de fiecare șansă pe care o avem cu persoana iubită, să luptăm pentru persoana pe care o iubim cu adevărat (de fapt, asta presupun că este tema principală a întregii trilogii), dar și faptul că uneori trebuie să lăsăm persoanele iubite să își refacă viețiile și să lăsăm destinul să își facă treabă. Dacă e va fi, dacă nu, nu.

Din Dirty Red, învățăm că trebuie să ne iubim pe noi înșine pentru a fi iubiți de ceilalți.

Răufăcătoarei noastre îi lipsește cu desăvârșire stima de sine.
De abia aștept să văd ce am de învățat din Thief.